איך מגישים בקשה לבחינה בתנאים מותאמים

  • לפני שמגישים בקשה לבחינה בתנאים מותאמים צריך להירשם לבחינה.
  • היום האחרון שבו נקבל בקשה ומסמכים נלווים הוא תאריך סיום ההרשמה לבחינה המבוקשת (למעט בחינות קבלה לרפואה).
  • הטיפול במסמכים ובדיקתם עשויים להימשך עד 25 ימי עבודה.
  • אם תגישו את פנייתכם בחודש האחרון שלפני תאריך סיום ההרשמה, קרוב לוודאי שלא תספיקו להגיש מסמכים נוספים או ערעור על החלטת הצוות המקצועי.
  • אנו ממליצים להגיש את הבקשה ואת המסמכים חודשיים לפחות לפני תאריך סיום ההרשמה.
  • שימו לב: כל הוספת מסמכים או הגשת ערעור לאחר הגשת הבקשה, גם אם עדיין לא קיבלתם תשובה, כרוכה בתשלום.

 

בקשה לבחינה מותאמת אפשר להגיש דרך האזור האישי, בדואר אלקטרוני, בדואר ישראל או במסירה ידנית במשרדי מאל"ו בירושלים.

לתשומת לבכם: אי אפשר להיבחן בתנאים מותאמים אם נרשמתם בהרשמה מאוחרת.

 

הגשת בקשה דרך האזור האישי

לאחר קבלת אישור ההרשמה לבחינה יש להיכנס לאזור האישי, לבחור את הבחינה המבוקשת ולהקיש על "בחינות בתנאים מותאמים".

  1. בחרו את סיבת הפנייה: לקות למידה, הפרעת קשב וריכוז, מגבלה גופנית או מגבלה נפשית (אפשר לבחור יותר מסיבה אחת).
  2. מלאו את השאלון למבקש.
  3. צרפו את כל המסמכים הנדרשים בהתאם לסיבות שבחרתם.
  4. אשרו את הפרטים והגישו את הבקשה.

לאחר שהבקשה תיקלט במערכת יישלח אליכם אישור קליטה בהודעת SMS.

את המסמכים יש לשלוח בקובצי PDF ובגודלם המקורי. על המסמכים להיות ברורים, קריאים ומלאים.

אפשר לטעון עד 20 קבצים (לכן, אם אתם מצרפים תעודות, כדאי לסרוק אותן לקובץ אחד בסדר כרונולוגי).
אם שלחתם אלינו מסמכים בעבר, הם שמורים אצלנו - נא לא לשלוח אותם שוב.

 

הגשת בקשה בדואר אלקטרוני

יש לשלוח הודעת דואר אלקטרוני אחת ובה כל המסמכים שלהלן:

  1. טופס בקשה באמצעות דוא"ל (בלעדיו לא תטופל הבקשה)
  2. שאלון למבקש, מלא וכולל שתי חתימות שלכם כנדרש (בלעדיו לא תטופל הבקשה)
  3. מסמכים רפואיים או אבחוניים בהתאם לסיבה שבגללה הבקשה מוגשת

בשורת הנושא של המייל יש לכתוב את השם המלא של הנבחן ואת מספר תעודת הזהות שלו.

את המסמכים יש לשלוח בקובצי PDF ובגודלם המקורי. על המסמכים להיות ברורים, קריאים ומלאים. אם שלחתם אלינו מסמכים בעבר, הם שמורים אצלנו - נא לא לשלוח אותם שוב.

את המייל יש לשלוח לכתובת mutam@nite.org.il
כאשר המייל יתקבל בתיבת המייל שלנו, תקבלו מייל אוטומטי המודיע שהמסמכים הגיעו לתיבת המייל הנכונה.

עם תחילת הטיפול בתיק, תישלח הודעת SMS.

 

הגשת בקשה בדואר ישראל או במסירה ידנית

יש לשלוח את כל המסמכים הבאים:

  1. שאלון למבקש, מלא וכולל שתי חתימות כנדרש (בלעדיו לא תטופל הבקשה)
  2. מסמכים רפואיים או אבחוניים בהתאם לסיבה שבגללה הבקשה מוגשת

אין לשלוח מסמכים מקוריים. יש לוודא שתצלומי המסמכים קריאים. מסמכים שיישלחו לא יוחזרו למבקש.

כתובת למשלוח בדואר או למסירה ידנית:

המרכז הארצי לבחינות ולהערכה, ת"ד 26015, ירושלים 9126001
עם תחילת הטיפול בתיק תשלח הודעת SMS.